sâmbătă, 26 februarie 2011

Ciocanele la cuptor cu ghimbir

Va prezint reteta de la masa de ieri seara. Eu gatesc cat estimez ca se mananca. Nu-mi place sa ramana mancare pentru a doua zi pentru nu mai are acelasi gust.

Pentru 3-4 persoane aveti nevoie de : o punga magica (doar punga, fara condimente), sau folie de staniol, 4 ciocanele, 5 cartofi potriviti, 2 morcovi mari, 4-5 catei de usturoi, o bucata de ghimbir cat o castana, un pahar de vin rosu/roze, unt cam 10-20 de grame(cateva feliute subtiri), piper alb, oregano, foi de dafin.

Se curata ciocanele de piele. Se condimenteaza cu sare, piper si oregano. Dupa preferinte puteti sa frecati ciocanele cu cu felie de ghimbir. Ghimbirul se curata si se taie in felii mici si subtiri.
Cartofii taiati cubulete si morcovul rondele se condimenteaza cu sare, piper si oregano.
In tava se aseaza cartofii, si morcovii urmati de ghimbir. Carnea se pozitioneaza deasupra patului de legume.
Usturoiul se piseaza si se adauga in vin.
Amestecul obtinut se toarna in punga. Incercati sa directionati usturoiul deasupra ciocanelelor.
Untul se taie feliute si se aseaza deasupra amestecului.
Se leaga punga si se da la cuptor aproximativ 50 de minute la foc moderat.
Inainte cu 10-15 minute sparg punga si las carnea sa se rumeneasca.

Pentru cei care nu combina garnitura de cartofi si carne, va sfatuiesc sa puneti alta leguma. Eu as adauga sparanghel sau brocoli, cunoscute si pentru caloriile lor negative.

Ciocanelele au fost gustoase, iar sora mea mi-a spus ca, daca ar fi baiat m-ar lua de nevasta , daca i-as gati asa in fiecare zi. :-))

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu